GG Blog

23. urodziny kultowego słoneczka

Kto nie kojarzy charakterystycznego dźwięku nadchodzącej wiadomości GG, emotek, kultowych statusów dostępności “zaraz wracam”, “dostępny”, czy opisów informujących o nastroju znajomego na liście kontaktów GG?

Legenda GG jest wiecznie żywa i rozpala się na nowo. W szczycie popularności z komunikatora Gadu-Gadu korzystało 7 milionów osób, a nr GG był jednym tchem wymieniany z numerem telefonu. Dzisiaj chcemy przywrócić świetność komunikatora, wprowadzamy nowe funkcje i rozpoczęliśmy akcję #RozpalamyGG – dzięki niej każdy może zostać współwłaścicielem słoneczka.

Komunikator Gadu-Gadu został oficjalnie po raz pierwszy udostępniony 15 sierpnia 2000 roku i szybko zdobył dużą popularność. Już pierwszego dnia zarejestrowało się 10 tys. osób. Niepowtarzalny charakter polskiego komunikatora internetowego to ewenement krajobrazu polskiego internetu, nadal dzisiaj mocno obecny, pomimo dużej popularności konkurencyjnych zagranicznych rozwiązań. Rocznie w komunikatorze zalogowanych jest nieco ponad 1 mln użytkowników, a GG jest bardzo często wykorzystywane w komunikacji małych i średnich firm. To także jedna z niewielu polskich marek internetowych z początku lat dwutysięcznych, która przetrwała.

Siła marki GG 

Aż 91% pytanych internautów zna markę GG, wynika z przeprowadzanego pod koniec lipca badania Panel Ariadna. Badanie to może powtórzyć każdy z Was – na co dzień, pytając przechodniów o tę nazwę. Tak silna świadomość marki świadczy o jej mocnym fundamencie i dobrej prognozie na przyszłość.

54% obecnych użytkowników to mężczyźni, 43% to kobiety. Zdecydowana większość użytkowników GG, bo aż 74%, to osoby poniżej 35 roku życia, blisko 37% to młodzi internauci mający od 16 do 25 lat – wynika z naszych wewnętrznych danych. Użytkownicy doceniają polską markę, szybkie i proste działanie komunikatora, dla wielu z nich ważny jest też sentyment.

Przelewy przez GG, komunikator dla firm i AI

Inwestujemy od lat w rozwój legendy, wprowadzając m.in. czatbot AmiGGo oparty na sztucznej inteligencji, Centrum Powiadomień, profile publiczne, wersję anglojęzyczną.

Plany GG sięgają daleko poza granice Polski. Oferujemy już wersję angielskojęzyczną komunikatora pod adresem ggapp.com i liczymy na większą popularność naszego słoneczka również za granicą.

Trwają powroty użytkowników

Plany rozwoju komunikatora o nowe funkcje oraz crowdfunding, sprawiają, że użytkownicy GG wracają z sentymentem do swoich starych numerów GG, a specjalne wideo opisujące ich powrót z głosem Krystyny Czubównej udostępniliśmy w serwisie YouTube:  https://youtu.be/GQTDfoDGJTk 

Najnowszą wersję kultowego GG możecie pobrać/zaktualizować ze strony https://www.gg.pl/ 

#RozpalamyGG

Na specjalnej stronie https://gg.emiteo.pl możecie także deklarować swoje przystąpienie do akcji #RozpalamyGG Dotychczas polscy internauci zadeklarowali sumę prawie 5 mln złotych. Dziękujemy!

Niespodzianka już wkrótce

W najbliższych dniach udostępnimy Wam w komunikatorze niewielki, ale baaaaardzo przydatny dodatek 😉 Śledźcie nas uważnie.