GG Blog

Słoneczko GG świeci w nowej kampanii PUMA

Najnowsza kampania reklamowa butów PUMA RS-2K Internet Exploring przenosi nas w czasy błyskawicznego rozwoju Internetu i pierwszych komunikatorów. W tej artystycznej wizji łączącej futuryzm i oldschool 2000 roku nie mogło zabraknąć kultowego słoneczka GG.

W kampanii występują ambasadorzy marki: Viki Gabor i Marcin Maciejczak. Jej motywem przewodnim jest okno przeglądarki internetowej. Estetyka zdjęć i clipów reklamowych nawiązuje do okresu sprzed dwóch dekad: są tu jaskrawe kolory, gradienty, pierwsze awatary, emotikony i hologramy. Wszystko, co kojarzy się z naszym zachłyśnięciem się Internetem. Który dla dwójki młodych artystów oraz ich fanów (dla nich  twórcy kampanii z agencji high& przygotowali także instagramowy filtr przenoszący do roku 2000) jest czymś oczywistym i naturalnym.

Istotnym elementem materiałów wideo kampanii RS-2K Internet Exploring jest słoneczko GG i okna rozmowy. Team kreatywny uznał, że kultowe logo pierwszego polskiego komunikatora podkreśli klimat kampanii, a my powiedzieliśmy „tak” tej współpracy.

Status PUMA RS-2K? Dostępny!

O historii marki możecie poczytać tutaj: „Dassler kontra Dassler, czyli burzliwa historia rywalizacji Adidasa i Pumy”.