GG Blog
download-banner download-banner
GG news Lifestyle Popkultura

Słoneczko GG świeci w nowej kampanii PUMA

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Najnowsza kampania reklamowa butów PUMA RS-2K Internet Exploring przenosi nas w czasy błyskawicznego rozwoju Internetu i pierwszych komunikatorów. W tej artystycznej wizji łączącej futuryzm i oldschool 2000 roku nie mogło zabraknąć kultowego słoneczka GG.

W kampanii występują ambasadorzy marki: Viki Gabor i Marcin Maciejczak. Jej motywem przewodnim jest okno przeglądarki internetowej. Estetyka zdjęć i clipów reklamowych nawiązuje do okresu sprzed dwóch dekad: są tu jaskrawe kolory, gradienty, pierwsze awatary, emotikony i hologramy. Wszystko, co kojarzy się z naszym zachłyśnięciem się Internetem. Który dla dwójki młodych artystów oraz ich fanów (dla nich  twórcy kampanii z agencji high& przygotowali także instagramowy filtr przenoszący do roku 2000) jest czymś oczywistym i naturalnym.

Istotnym elementem materiałów wideo kampanii RS-2K Internet Exploring jest słoneczko GG i okna rozmowy. Team kreatywny uznał, że kultowe logo pierwszego polskiego komunikatora podkreśli klimat kampanii, a my powiedzieliśmy „tak” tej współpracy.

Czytaj też:  5 sposobów na urządzenie małego wnętrza

Status PUMA RS-2K? Dostępny!

O historii marki możecie poczytać tutaj: „Dassler kontra Dassler, czyli burzliwa historia rywalizacji Adidasa i Pumy”.

PUMA RS-2K x Viki Gabor

Zabaw się mocną kolorystyką z PUMA RS-2K – zarówno w realu jak i w sieci. Viki Gabor

Opublikowany przez PUMA Piątek, 4 września 2020

 

 

 

Aleksandra Laudańska
Autor

Tropicielka trendów, entuzjastka futurologii i innowacji technologicznych. Animatorka facebookowej społeczności „Agefree – wolni od metryki”.

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!