Najnowsza kampania reklamowa butów PUMA RS-2K Internet Exploring przenosi nas w czasy błyskawicznego rozwoju Internetu i pierwszych komunikatorów. W tej artystycznej wizji łączącej futuryzm i oldschool 2000 roku nie mogło zabraknąć kultowego słoneczka GG.
W kampanii występują ambasadorzy marki: Viki Gabor i Marcin Maciejczak. Jej motywem przewodnim jest okno przeglądarki internetowej. Estetyka zdjęć i clipów reklamowych nawiązuje do okresu sprzed dwóch dekad: są tu jaskrawe kolory, gradienty, pierwsze awatary, emotikony i hologramy. Wszystko, co kojarzy się z naszym zachłyśnięciem się Internetem. Który dla dwójki młodych artystów oraz ich fanów (dla nich twórcy kampanii z agencji high& przygotowali także instagramowy filtr przenoszący do roku 2000) jest czymś oczywistym i naturalnym.
Istotnym elementem materiałów wideo kampanii RS-2K Internet Exploring jest słoneczko GG i okna rozmowy. Team kreatywny uznał, że kultowe logo pierwszego polskiego komunikatora podkreśli klimat kampanii, a my powiedzieliśmy „tak” tej współpracy.
Status PUMA RS-2K? Dostępny!
O historii marki możecie poczytać tutaj: „Dassler kontra Dassler, czyli burzliwa historia rywalizacji Adidasa i Pumy”.
Zabaw się mocną kolorystyką z PUMA RS-2K – zarówno w realu jak i w sieci. Viki Gabor
Opublikowany przez PUMA Piątek, 4 września 2020
hjej
Zainstalowałem GG ze sklepu Play Android przed tygodniem i przy próbie rejestracji dostaję komunikat: błąd serwera. Już myślałem że usługa jest niedostępna, ale widzę że dalej prowadzicie stronę, czyli jakiś feler. Firewalla nie mam, wszystkie pozostałe uslugi tj www, telnet, YT działają. Android 4.2